Namnförslag

Redan imorgon....Det är helt otroligt. Sen stannar hon hos oss till på tisdag om ingen vänlig själv i vår närhet vill leka valpvakt på onsdag och torsdag. På torsdagkväll så hämtar jag upp henne igen.

Men vi måste ju bara hitta en namn och jag har fått en massa bra förslag. Vega,Vera och Tetra får nog stå åt sidan och tvekampen bildas av Ticka (nej, TIKKA) (Ninas förslag) och Myra (Annas förslag). Vi funderar på att utlysa massomröstning bland bekantskapskretsen men så måste vi ju bestämma själva också...svårt minsann.
Ticka är coolt men Myra är liksom...fint.

och förresten - om någon har en hyfsat bra digitalkamera som skräpar omkring därhemma så vill jag köpa den. Vi måste ju börja dokumentera!


Kommentarer
Postat av: Nina

Nämen det skulle ju vara Tikka, med två k! Som i Tikka Masala!

2007-04-26 @ 16:11:39
Postat av: johanna

åh...ja, jag fattade det då faktiskt...men gjorde fel nu...jävla förargligt!

2007-04-26 @ 16:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0