Godkänt anlagsprov viltspår

Line klarade anlagsprovet idag den 13 juni. Hon spårade lite avmätt men ändå koncentrerat, grattis till Line idag!

Igår avslutade vi dessutom agilitykursen så nu ska man väl ut och pröva på en tävling antar jag. Den här sommaren kommer garanterat att bli den hundaktivitetsintensivaste jag varit med om. Det är mycket med alla anmälningar och betalningar och förutom utställningar och lure-coursing ska jag försöka hitta viltspår och agilitytävlingar. Det kräver organisationsförmåga och strukturerad planering. Lycka till matte alltså!

Nu ska vi i alla fall åka och fira framgångarna med en glass innan vi vänder tillbaka till Strängnäs!

/Jo

Kommentarer
Postat av: Sara

GRATTIS Gud vad ni är bra :D
Kram från Sara Kalle och Zappa

2007-06-13 @ 14:28:28
URL: http://www.sarastassar.se
Postat av: Ulla m. flera

Jättegrattis till Line med förare, så duktigt jobbat!

2007-06-13 @ 18:36:31
URL: http://hem.passagen.se/gaxe
Postat av: Annelie

GRATTIS vad kul!!! Då är det bara att spåra på! Ska hålla tummarna allt vad vi kan! Runa kan inte tävla förrän efter den 6 juli eller nåt så vi har paus för tillfället. Men sen ska vi sätta fart! Hoppas vi ses vill se det där lilla yrvädret igen.
GRATTIS igen till duktig hund och förare!!!!

2007-06-13 @ 22:00:11
URL: http://www.sagoruna.com
Postat av: Linda

hej!!
GRATTIS!!!
Åh vad ni e bra!!!
blir så avundsjuk jag har liksom hundvila just nu och det händer ingenting på vovve fronten, (vilket akili tycker e ganska trist)däremot har jag fullt upp med alla bröllopsplaner och i tisdags var jag och mika och träffade fotografen, hon verkade urmysig och har nog fattat vad vi e ute efter :-)
Just nu e akili mycket billig då grannens tik höglöper och han "svalt en visselpipa".....suck somnar och vaknar till utdragna oooooooooooouuuuuuuuuuhhhhh....piiiiiiiiiiiiiip.
en kastrering hägrar hahahaha.
ha det bäst vi hörs igen
KRAM

2007-06-14 @ 21:49:54
Postat av: Johanna

Tack alla! Ikväll ska Sara (sarastassar.se) hjälpa mig att lägga fler spår. Line är helt ur form, hoppas att hon tycker att det är skoj ändå. Ta hand om er!

2007-06-18 @ 14:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0