things to do en kväll i Strängnäs m.m

Sista dagarna på jobbet...det är jätteskönt och lite läskigt.  Myra är med Svante i Strängnäs och ska nog få följa med till kulturskolan på dagarna. Line är hos Nina igen efter över en månads dagisfrånvaro och hon var sanslöst lycklig imorse när jag lämnade av henne.

Imorgon är det avslutning på agilitykursen och sen är det väl bara att börja finputsa sig in i träningsform. jag känner mig ganska positiv faktiskt, ska bara fixa ett medlemskap på nån klubb i Strängnäs så att vi kan börja. Jag har bestämt mig för att tävla i Eskilstuna och Uppsala i augusti/september, håll tummarna när det är dags!

På onsdag morgon är det dags för ett nervpirrande anlagsprov (viltspår). Jag är lite osäker på hur det ska gå, jag tyckte att hon kändes så snurrig och osäker sist och att hon gått ner sig och är omotiverad nu efter löpet, men jag vill så gärna att hon ska klara sig. Håll tummarna!

Strängnäs är i alla fall en hit! En kvällspromenad med hundarna i lördags resulterade i ett skönt kvällsdopp. Det var härliga 25 grader i vattnet (DET är sanslöst!), hundvänliga människor och en trevlig liten badstrand med brygga 5 minuter från ytterdörren. Myra plaskade på med valpig yrsel, Line spatserade mer återhållsamt i strandkanten men tyckte nog också att vattnet var ganska skönt. 

Fler bilder kommer snart!

/Jo

Kommentarer
Postat av: Ulla & Julle & Gaxe & Cosmo

Vi håller alla tummar och tassar och önskar ett stort LYCKA TILL på anlagsprovet idag!

2007-06-13 @ 08:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0