Helgpromenad



I lördags blåste det rejält här och hundarna kröp ut för att göra sina behov. De var inte så pigga på nån längre utevistelse. Istället fick de umgås med mamma, pappa, syrran och hennes pojkvän vilket var väldigt populärt. På söndagen märktes det dock att lördagen hade varit lugn för Myra hade massor av lagrad energi. Jessica och Pontus följde med på en skogspromenad och tjejerna fick springa av sig. Myra fixar koppelfriheten på ett föredömligt sätt nuförtiden.  

Helgen försvann snabbt och nu är det vardag igen. Jag ska lägga i en sista växel och hoppas att jag orkar ända fram med skolarbetet. Sen är det jobbsökning som gäller. Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Linda och akili

halloj gumman!!
det va länge sen, hur är det?
jag har läst ikapp bloggen på det jag missat och det verkar som om ni har det bra!

Akili ska få gå på dejt om två veckor :-)
Det är en norsk tik som anhållit om hans gunst ha ha ha, så om allt går vägen blir han pappa i april :-)

hör gärna av dig!
stor kram linda och akili

2008-02-01 @ 18:14:20
URL: http://hem.passagen.se/red.hot.kalahari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0