Motarbetad!

   

Nej, nu blir jag helt knäckt! jag vet att jag varit katastrofalt dålig på att uppdatera men jag hade äntligen skrivit ett långt inlägg med bilder när allt hängde sig och försvann! Usch, nu tappade jag lusten på allt.

Kan inte hjälpas...Här kommer några bilder, jag orkar inte skriva om. Myra är gos- och godisvovve. Hon pussas med alla och är fenomenal på att öppna burkar med godis. Här har hon råkat skjuta in burken under tv-bänken. Line orkar inte engagera sig i dessa godisjakter men när Myra väl fått upp ett lock är hon snabbt där och snor åt sig godiset.

Line och jag får egentligen inte vara med för vi är så sura på alla bilder som tas:

   Vi vill ha sol och värme, inte januariregn!
Line i december (trots att det är inomhus)
 Line i juni!

Kommentarer
Postat av: Erika

Vilken smart Line som låter Myra göra jobbet, men sedan kalasar i sig godiset!/Erika

2008-01-16 @ 19:08:21
URL: http://voff.pronoblem.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0